.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعيت دريافت هرگونه وجه‌ از دانش‌آموزان

معاون آموزش و پرورش عمومي سازمان آموزش و پرورش گيلان گفت: مديران مدارس بايد براساس قوانين و مقررات از دريافت هرگونه وجه‌ از دانش‌آموزان خودداري كنند. 
به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، شمس شفيعي، امروز در دومين گردهمايي معاونان آموزش و پرورش عمومي در مجتمع آموزشي رفاهي دهكده ساحلي بندر انزلي، با اشاره به ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس افزود: از معاونان آموزش ‌عمومي مي‌خواهم براي آسان‌تر شدن ثبت‌نام دانش‌آموزان، مديران مدارس براساس قوانين و مقررات از دريافت هرگونه وجه به جز پول كتاب و بيمه خودداري كنند.
وي در خصوص كيفيت آموزشي اظهار داشت: در زمينه كيفيت آموزشي بايد كارگاه‌هاي آموزشي در سطح مناطق و شهرستان‌ها برگزار شود كه جشنواره الگوهاي تدريس برتر دوره آموزش عمومي مي‌تواند مؤثر باشد.
شفيعي در بخش ديگري از سخنان خود در راستاي سازماندهي نقل و انتقالات، خواستار عدالت آموزشي شده و از معاونان در‌خواست كرد، مشكلات همكاران آموزشي را مد‌نظر قرار داده و در رفع اين مشكلات اهتمام لازم را به عمل آورند.
در ادامه اين مراسم، معاون آموزش نظري و مهارتي سازمان با اشاره به نقش و اهميت امتحانات و جايگاه آموزش و پرورش گيلان در ورودي‌هاي دانشگاه‌ها‌، خواستار ‌پيگيري مجدانه و ارايه راهكارهاي مناسب براي بهبود وضعيت قبولي دانشگاه‌ها و رتبه كنكور در گيلان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.637 seconds.